خدمات آزمایشگاهی و تعرفه ها

دانشکده پیرادامپزشکی دارای 5 آزمایشگاه آموزشی (1- باکتری­ شناسی، 2- بافت شناسی-پاتولوژی، 3- انگل­ شناسی-قارچ­ شناسی، 4- بیوشمی-فیزیولوژی- خون­ شناسی، 5- بهداشت مواد غذایی) و یک آزمایشگاه تحقیقاتی (مرکزی)، یک سالن برای برگزاری کلاس های عملی تشریحی و دو درمانگاه دام بزرگ (استجاری واقع در شهرستان بهار) و دام کوچک (واقع در جنب درب ورودی غربی دانشکده) و همچنین اتاق رادیولوژی و سونوگرافی می­باشد.

تعدادی از آزمایشگاه­های آموزشی دانشکده پیرادامپزشکی حسب مورد علاوه بر تجهیزات لازم برای آموزش دانشجویان به منظور افزایش راندمان تدریس به دستگاه میکروسکوپ سه چشمی دارای دوربین و همچنین امکانات نمایش تصاویر برای پخش زنده مشاهدات میکروسکوپی اساتید مجهز می­باشد. به علاوه، دستگاه­های سل کانتر (سلول شمار خون) و اتوآنالایزر بیوشیمیایی در آزمایشگاه­های خون­ شناسی و بیوشیمی استقرار یافته است که افزون بر آشنایی دانشجویان با تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی در راستای ارائه خدمات و درآمدزایی نیز به کار گرفته می­شوند.

آزمایشگاه تحقیقاتی (مرکزی) دانشکده نیز علاوه بر تجهیزات پیشرفته­ ای نظیر میکروسکوپ فلورسنت، اولتراسونیکاتور، سانتریفوژ یخچالدار دور بالا، چند دستگاه ترموسیکلر و ژل داک، دستگاه Real-time PCR،  الایزاریدر، دارای اتاق کشت سلول مجهز به انکوباتور CO2و میکروسکوپ اینورت نیز می­باشد.

تعرفه خدمات آزمایشگاهی:

آزمایشهای بیوشیمیایی

 

آزمایشهای مواد غذایی

 

آزمایشگاه مرکزی

 

درمانگاه

 

 

دستورالعمل پرداخت هزینه ها