آخرین اخبــــــــار

سمینارها و پایان‌نامه‌ها

مشاهده همه سمینارها و پایان‌نامه‌ها

21

اعضای هیات علمی

183

دانشجویان کارشناسی

17

دانشجویان دکتری

48

دانشجویان کارشناسی ارشد

2097

دانش‌آموختگان

3

گروه‌های آموزشی

...

طرح‌های پژوهشی

...

آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها

دانـشـکـده دامـپـزشـــکی

دانشکده دامپزشکی در سال ۱۳۷۳ در قالب آموزشکده دامپزشکی با راه­‌اندازی رشته کاردانی دامپزشکی در بخشی از ساختمان قدیمی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا تاسیس شد و در نیمه دوم سال ۱۳۷۹ به محل فعلی نقل مکان نمود.
پس از اخذ موافقت اصولی شورای گسترش آموزش عالی برای راه‌­اندازی دوره کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی، از سال تحصیلی ۸۵-۱۳۸۴ پذیرش دانشجو در این رشته انجام شد. در ابتدای سال ۱۳۸۹ با موافقت قطعی شورای گسترش آموزش عالی مبنی بر پذیرش دانشجو در دو رشته کارشناسی ناپیوسته بهداشت مواد غذایی و کارشناسی ناپیوسته بهداشت و بازرسی گوشت، این واحد آموزشی به عنوان اولین دانشکده پیرادامپزشکی کشور به فعالیت خود ادامه داد. در ادامه توسعه فعالیت­های آموزشی این دانشکده، دوره­‌های کارشناسی پیوسته در رشته­‌های علوم آزمایشگاهی و بهداشت مواد غذایی نیز به ترتیب در سال‌­های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۷ راه­‌اندازی شد.

شورای گسترش آموزش عالی، سرانجام در ششم آذر سال ۱۳۵۲مجوز تأسیس دانشگاه بوعلی سینا در همدان را تصویب نمود، که پس از آن در سال ۱۳۵۳ به صورت رسمی تأسیس و فعالیت آموزشی خود را در سال ۱۳۵۵ با پذیرش حدود ۲۰۰ دانشجو، در مقاطع کاردانی و کارشناسی و در ۴ مجتمع گسترش کشاورزی، علوم تندرستی، علوم محیط زیست و علوم آموزشی آغاز نمود.